پارک ملی ساحلی بیداقلاری آنتالیا


پارک ملی ساحلی بیداقلاری آنتالیا| بهترین دیدنیهای آنتالیا

پارک ملی ساحلی بیداقلاری آنتالیا

پارک ملی ساحلی بیداقلاری آنتالیا (Beydagları Coastal National Park Antalya) تور آنتالیا نوروز دارای 34425 هکتار مساحت است که در 16 مارس 1972 تاسیس شده است. این پارک تور آنتالیا نوروز در جنوب غربی آنتالیا واقع شده است و تا سواحل کمر ادامه دارد. گردشگران تور آنتالیا می توانند به فعالیت هایی از جمله ورزش های تور آنتالیا نوروز 97 ساحلی و دریایی، پیکنیک، کوهنوردی، پاراگلایدر و ... بپردازند. همچنین امکان بازدید از سایت های باستان تور آنتالیا فروردین شناسی در پارک ملی ساحلی بیداقلاری آنتالیا فراهم شده است. کوه الیمپوس بلندترین کوه در پارک ملی ساحلی بیداقلاری آنتالیا می باشد که کوهنواردان بسیاری به کوهنوردی می پردازند.

 

پارک ملی ساحلی بیداقلاری آنتالیا

تصویر پارک ملی ساحلی بیداقلاری آنتالیا

پارک ملی ساحلی بیداقلاری آنتالیا

تصویر پارک ملی ساحلی بیداقلاری آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا


شهر تاریخی میسیس آنتالیا| اماکن تاریخی آنتالیا| دیدنیهای آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا (Misis Antik Kenti Antalya) تور آنتالیا در فاصله ی نزدیکی از یاکاپیناری واقع شده است و در حوالی شهر اسکندرون می باشد. شهر تاریخی میسیس آنتالیا یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا است که بر سر راه جاده ابریشم قرار گرفته است. در شهر تاریخی میسیس آنتالیا و اطراف این شهر قدیمی تور آنتالیا تعطیلات عید 97 ویرانه هایی از زمان رومیها دیده می شود که سنگ فرش های آن متعلق به قرن 4 میلادی است. سنگفرش ها دارای تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن است. گردشگران تور آنتالیا می توانند در امتداد جاده دیدنیهای زیبای دیگری را نظاره گر باشند تور آنتالیا تعطیلات عید که از جمله می توان به ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران که بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان واقع شده است را اشاره تور آنتالیا نوروز نمود.

 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

تصویر شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

تصویر شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا


شهر قدیمی آنتالیا| مناطق باستانی آنتالیا| دیدنیهای آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا (Old City Antalya) جزء مکان های تاریخی تور آنتالیا و دیدنی آنتالیا است. این شهر توسط رومی ها ساخته شده است. دیوارهای اطراف شهر قدیمی آنتالیا بلند و مشرف به دریا است. به همین دلیل امروزه از این شهر به عنوان قلعه محله کاله ایجی نیز یاد می شود. در دوره سلجوقی شهر قدیمی آنتالیا پس از توسعه تور آنتالیا فروردین 97 به بندرگاه مبدل گشت و امروزه به عنوان یکی از آثار تاریخی آنتالیا محسوب می شود. معماری و طراحی قلعه نماینگر زندگی و آداب و رسوم مردم آن دوره است. داخل قلعه از خانه های متعددی تشکیل شده است که همه آنها از سنگ و چوب ساخته شده است. این قلعه دارای دو تور آنتالیا فروردین طبقه است که پایین آن را آشپزخانه تشکیل داده است و طبقه بالای قلعه تور آنتالیا محل سکونت صاحب خانه بوده است. در پایین این قلعه بندرگاهی وجود دارد که از جمله مهم ترین بندرگاه های ترکیه به شمار می رود. این بندرگاه امروزه به یکی از مکان های تفریحی برای مسافران تور آنتالیامبدل گشته است. قایق سواری یکی از تفریحات این بندرگاه است.

 

شهر قدیمی آنتالیا

تصویر شهر قدیمی آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا

تصویر شهر قدیمی آنتالیا

ییولی مناره آنتالیا


ییولی مناره آنتالیا| Yivli Minare Mosque Antalya

ییولی مناره آنتالیا

ییولی مناره آنتالیا یا مسجد کنگره دار آنتالیا (Yivli Minare Mosque Antalya) تور آنتالیا نوروز در قرن 13 به دستور سلطان علاالدین کی قباد سلطان سلجوقی در مرکز شهر ساخته شده است. ییولی مناره آنتالیا در زمان های قدیم کلیسا بوده است و امروزه به عنوان مسجد از آن استفاده می کنند. این مناره از آجر و هشت تور آنتالیا نوروز 97 نیم استوانه تشکیل شده است. ییولی مناره آنتالیا ظاهری بریده بریده دارد و به همین علت است که به تور آنتالیا فروردین ییولی مناره آنتالیا مشهور است. کف این مناره به شکل مربع است که سنگ فرش شده است و در میدان بندر قلعه کاله ایچی در آنتالیا تاسیس شده است و از بنای مسجد جدا است. گردشگران تور آنتالیا می توانند از این مناره بازدید نمایند و از تماشای آجرهای سرخ و خطوطی فیروزه ای تزیین شده، تور آنتالیا فروردین لذت ببرند.

 

ییولی مناره آنتالیا

تصویر ییولی مناره آنتالیا

ییولی مناره آنتالیا

تصویر ییولی مناره آنتالیا

غار داملاتاش آنتالیا


غار داملاتاش آنتالیا| Damlatas Caves Antalya

غار داملاتاش آنتالیا

غار داملاتاش آنتالیا (Damlatas Caves Antalya) دارای مناظر خارق العاده تور آنتالیا طبیعی بسیاری است. در غار داملاتاش آنتالیا دیوارهای سنگی به شکل عجیبی در گذر زمان تغییر شکل پیدا کرده اند و منظره ای زیبا را به وجود آورده اند. غار داملاتاش آنتالیا در فاصله نزدیکی از موزه باستان شناسی آنتالیا و قوم نگاری واقع شده است که امکان بازدید تور آنتالیا تعطیلات عید 97 از این دو مکان نیز وجود دارد. سایر جاذبه های گردشگری این منطقه شامل 3 غار دریایی به نام های فسفرلوماعا که به معنای غار فسفری با ترکیبات سنگی درخشان است که شب تابی را در خود جای داده است. کیزلارماعاراسی که به غار دخترها شهر دارد. تور آنتالیا تعطیلات عید در گذشته برای نگهداری اسرای زن توسط دزدان دریایی استفاده می شده است. و عاشیک لار ماعاراسی که دسترسی به این 2 غار را به وسیله ی قایق فراهم می سازد. گردشگران تور آنتالیا می توانند سنگهایی که تغییر شکل یافت اند را در غار داملاتاش آنتالیا مشاهده تور آنتالیا نوروز نمایند.

 

غار داملاتاش آنتالیا

تصویر غار داملاتاش آنتالیا

غار داملاتاش آنتالیا

تصویر غار داملاتاش آنتالیا