هتل های کیش


هتل ایران کیش

هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به  ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران تور کیش تیر 95 می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان آن با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

امکانات هتل ایران کیش

سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده 

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

 

 

رستوران هتل ایران کیش

باشگاه هتل ایران کیش

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش یک هتل سه ستاره است که در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس واقع شده است.این هتل یک هتل نو سازاست که هر ساله گردشگرانتور کیش تابستان 95 را به سمت خود جذب می کند . فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون، تلفن،تهویه مطبوع و مبلمان می باشند.

امکانات هتل ونوس کیش

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت سیاحتى جزیره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

 

هتل ونوس کیش

اتاق هتل ونوس کیش

اتاق هتل ونوس کیش

 

مراکز خرید کیش


مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش با زیر بنای ۱۳ هزار و ۳۰۱ متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۵ متر در سال 1391 توسط بخش خصوصی ساخته شد . این مرکز خرید  در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش در سه طبقه می باشد که 100 غرفه دارد و انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه،بچهگانه، لوازم ورزشی و ... را با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می کند. در طقه بالای این مرکز خرید انواع رستوران های مختلف وجود دارد که چشم انداز زیبا و غذاهای خوشمزه دارند. این بازار با معماری مدرن و زیبا انواع کالاها ی مختلف را در اختیار مسافران تور کیش شهریور 95 قرار می دهد و یکی از جاذبه های اصلی کیش است که به دلیل وجود رستوران های زیبا در طبقه فوقانی آن و نزدیکی به ساحل، سالانه تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران را به جزیره کیش جذب می کند.

 

مرکز خرید دامون کیش

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع  و زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع  ساخته شد .در این مرکز خرید غرفه های متعددی وجود دارد که اجناس مختلف و متنوعی شامل پوشاک, اسباب بازی, لوازم خانگی، لوازم آرایشی و ... در آن ها به فروش می رسد. این مرکز خرید هر روز از ساعت 9 تا 1 نیمه شب باز می باشد و مسافران تور کیش مرداد 95 می توانند در این مرکز خرید بزرگ و زیبا به راحتی به خرید بپردازند.

 

 

هتل گرند رینگ آنتالیا


هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا جزو هتل های 5 ستاره آنتالیا به شمار می رود . این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر قرار گرفته است . از امکانات این هتل می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد نیز می باشد و اتاق ها دارای مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن و ... می باشند .

هتل گرند رینگ آنتالیا

از دیگر امکانات این هتل می توان به : رستوران و کافی شاپ ، سونا ، استخر ، جکوزی ، اینترنت بیسیم ، سالن بیلیارد ، بولینگ ، اتاق بازی کودکان ، خدمات لباس شویی ، آرایشگاه و عکاسی اشاره کرد . این هتل همچنین دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده کنند .

هتل گرند رینگ آنتالیا

 هتل گرند رینگ آنتالیا

 

تور گرجستان

تور روسیه

تور اصفهان

تور شیراز 

تور استانبول

تور آنتالیا

تور آنتالیا تابستان 95

تور کیش

تور استانبول

تور مشهد

تور آنتالیا

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا


هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

این هتل جزو هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد و یکی هتل های بسیار زیبا با امکانات عالی آنتالیا به شمار می رود . این هتل دارای ساحل اختصاصی است و مسافران تور آنتالیا تابستان 95 می توانند علاوه بر استراحت و تفریح در ساحل زیبای آن از امکانات دیگر آن نیز بهرمند شوند .

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

امکانت این هتل شامل : رستوران و بار و کافی شاپ , استخر سرپوشیده و روباز , سالن زیبایی و بدنسازی , سولاریوم , سونا و جکوزی , ماساژ , سالن کنفرانس , حمام ترکی , زمین تنیس و گلف , خدمات پرینت و فکس , صرافی , پزشک و پرستار کودک , سرویس ویژه معلولین , بوفه صبحانه و ...تور آنتالیا تابستان 95

همچنین این هتل دارای اتاق های یک ، دو و سه تخته , سوئیت , اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و اتاق های لوکس و دو لوکس می باشد ، امکاناتی که برای اتاق ها در نظر گرفته شده استتور آنتالیا تابستان 95 شامل : تلویزیون , ماهواره , تلفن , مینی بار , حمام , سشوار , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق می باشد .

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

 

هتل آیدین بی گلد دریمز آنتالیا

 

تور گرجستان

تور روسیه

تور اصفهان

تور شیراز 

تور استانبول

تور آنتالیا

تور آنتالیا تابستان 95

تور کیش

تور استانبول

تور مشهد

تور آنتالیا