هتل های مشهد


هتل جواد مشهد

هتل 4 ستاره جواد مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم علیه السلام بنا شده است. تور مشهد هتل درویشی تعطیلات فروردین 97به طوری که با پای پیاده می توانید به حرم بروید. هتل نوساز است و در سال 1391 بنا شده است و همه ی امکانات رفاهی را برای مسافران تور مشهد دارا است. هتل در 13 طبقه ساخته شده و دارای 104 اتاق شامل اتاق های دو تا چهار تخته، اتاق توئین، سوئیت دو نفره و سوئیت دو نفره رویال است که دارایتور مشهد هتل درویشی فروردین 97 امکانات مینی بار، صبحانه، صندوق امانات، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت هستند. هتل دارای سه رستوران صبحانه خوری، اصلی و رستوران چند منظوره است که انواع غذاها را با منوی انتخابی تور مشهد هتل درویشی بهار 97و باز ارائه می دهند. کافی شاپ هتل از ساعت 10 تا 23 خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به پارکینگ رایگان، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس و خدمات خانه داری اشاره کرتور مشهد هتل درویشی نوروز 97د.

بهترین هتل های کیش


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است که در نزدیکی تور کیش زمستان 96دریا و در میدان ساحل جزیره قرار دارد. این هتل هم چنین با داشتن فاصله کم از مراکز خرید و تفریحی از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. هتل پارسیان کیش در سال 1374 ساخته شده و ساختمان آن داتور کیش تعطیلات فروردین 97رای 3 طبقه است. اتاق هاتی هتل دارای منظره زیبای خلیج فارس هستند و امکانات دیگریتور کیش دی 96 هم چون مینی بار، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون را به مسافران تور کیش ارائه می دهند. رستوران پارسیان واقع در هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را برای شما مهمانان گرامی تور کیش سرو می کند.در فضای سبز اطراف هتل یک چایخانه تور کیش نوروز 97سنتی قرار دارد که می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد را در آن میل کنید. هم چنین می توانید از مسیر مخصوص دوچرخه سواری استفاده کنیتور کیش فروردین 97د.

دیگر امکانات هتل پارسیان کیش :

سالن همایش، کافی شاپ، امکانات برای معلولین، روم سرویس، تور کیش بهار 97پذیرش شبانه روزی،‌ اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات برای معلولین، خدمات راهنمای تور

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش

 

رزرو هتل های کیش


هتل تعطیلات کیش

این هتل یکی از هتل های سه ستاره جزیره است که در کنار ساحلتور کیش تعطیلات فروردین 97 خلیج فارس قرار دارد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و علاوه بر نزدیکی به دریا به مراکز خرید و مکان های تفریحی جزیره نیز نزدیک است. هتل دارای 70 واحد اقامتی شامل آپارتمان، سوئیت و اتاق است که به شما مسافران گرامی تور کیش امکانات یخچال،‌ صبحانه،‌ چای ساز، اینترنت و حمام را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگیتور کیش بهار 97 را سرو می کند و کافی شاپ هتل در محیط زیبای فضای سبز به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می کند. در ایام خاص و جشن ها در لابی هتل برنامه و موسیقی زنده اجرا می شود. این هتل برای شما مسافرانتور کیش دارای امکانات تفریحی نیز هست و شما می توانید از سالن بیلیارد، اسپا و پینگ پنگ استفاده کنید.

دیگر امکانات هتل تعطیلات کیش :

فروشگاه، آتلیه عکس، اتاق جلسات، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهیتور کیش فروردین 97 رایگان، روم سرویس، خشکشویی

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

 


هتل سارا کیش

هتل سارا یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است. این هتل در خیابان رودکی و در تور کیش نوروز 97کنار مجتمع پردیس یک قرار داشته و به دیگر مراکز خرید و هم چنین مراکز تفریحی جزیره نزدیک است. ساختمان هتل با نمای سفید رنگ و معماری زیبا طراحی شده است؛ هتل تور کیش بهمن 96در سال 1388 افتتاح شده است و تقریبا نوساز محسوب می شود. هتل 4 طبقه است و دارای 77 اتاق است که منظره رو به دریا دارند. این اتاق ها از انواع یک تخته، دوتخته، سه تخته تور کیش زمستان 96و سوئیت هستند که به شما مسافران گرامی تور کیشامکانات مینی بار غیر رایگان، تلویزیون، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و حمام هستند که البته حمام در برخی واحدها دارای وان و جکوزی نیز هست. رستوران هتل با نام ساینا انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را با منوی دلخواه شما در اختیار شما مسافران تور کیش قرار می دهد. هتل سارا دارای سالن های همایش وتور کیش اسفند 96 کنفرانس نیز هست. می توانید در کافی شاپ 24 ساعته هتل انواع دسر و نوشیدنی را میل کنید و یا در فضای سبز زیبای هتل و در چایخانه سنتی آن نوشیدنی گرم میل کنید.

دیگر امکانات هتل سارا کیش :

اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، روم سرویس، پذیرش 24 تور کیش دی 96ساعته، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی رایگان

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل های خوب کیش


هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که به تازگی و در سال 1394 بازسازی شده است. موقعیت هتل نسبتا خوب است و در نزدیکی مراکز تفریحی مانند بولینگ مریم و ساحل بانوان قرار دارد. واحد های اقامتی هتل به صورت سوئیت هایی زیبا با سقف شیروانی استتور کیش تعطیلات فروردین 97 که در میان یک باغ زیبا قرار دارند. این سوئیت ها به شما مسافران تور کیش امکانات مینی بار، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون تور کیش فروردین 97را ارائه می دهند. رستوران شاندیز VIP که یکی از معروف ترین رستوران های جزیره است در این هتل قرار دارد که می توانید صبحانه، ناهار و شام تور کیش نوروز 97را در آن صرف کنید.

دیگر امکانات هتل اسپادانا کیش :

ترانسفر فرودگاهی رایگان، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، کافی شاپ، صندوق تور کیش زمستان 96امانات هتل های کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش


هتل ریان قائم کیش

هتل 3 ستاره ریان قائم در نزدیکی میدان ساحل جزیره کیش قرار دارد. هتل روبروی بازار زیتون قرار داشته و به دیگر مراکز خرید جزیره نیز نزدیک است. هتل دارای دو فاز است که فاز اول در سال 1380 و فاز دوم در سال 1390 افتتاح شد. هتل دارای 80 اتاق است که از انواع تور کیش بهار 97دو تخته تا چهار تخته است که برای شما مسافران تور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، صبحانه، سرویس ایرانی و فرنگی و تلفن است. رستوران هتل با ظرفیت 200 نفر درتور کیش اسفند 96 طبقه همکف فاز اول قرار داشته و غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما سرو می کند. ترانسفر فرودگاهی رایگان و گشت رایگان بهتور کیش دی 96 جزیره از امکانات خوب این هتل است.

دیگر امکانات هتل ریان قائم کیش :

کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، اجاره اتومبیل، وسایلتور کیش بهمن 96بدنسازی و خدمات برای معلولین

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش

هتل های کیش


هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است تور کیش تعطیلات فروردین 97که با موقعیت مکانی بسیار خوب و در کنار مراکز خریدی مانند پردیس قرار دارد. ساختمان هتل 4 طبقه است و دارای 64 باب اتاق با منظره ی دریا است. اتاق های هتل از نوع دو تا چهارتخته هستند که برای مسافران تور کیش امکانات و خدمات مینی بار غیررایگان، صبحانه،‌ تهویه مطبوع و سرویس رنگی را ارائه می دهند. رستوران هتل در طبقه اول قرار دارد و غذاهای تور کیش فروردین 97ایرانی سرو می کند. کافی شاپ بیست و چهار ساعته هتل در لابی قرار داشته و انواع نوشیدنی و بستنی را سرو می کند. خارج از هتل فضای سبز زیبایی وجود داردتور کیش بهار 97 که یک کافی شاپ تابستانه در آن قرار گرفته است.

دیگر امکانات هتل آرامیس :

ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور، اینترنت در لابی، لاندری، خشکشوییتور کیش نوروز 97، روم سرویس و صندوق امانات

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش


هتل گراند کیش

هتل گراند یکی از هتل های 4 ستاره جزیره است که در موقعیت بسیار خوبیتور کیش اسفند 96 نسبت به مراکز خرید و ساحل قرار دارد. هتل 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله داشته و روبروی بازار ونوس قرار دارد. هتل با معماری زیبا و در پنج طبقهتور کیش بهمن 96 با 60 اتاق مجهز و منظره رو به دریا ساخته شده است. رستوران هتل با ظرفیت 210 نفر انواع غذاهای ایرانی ، بین المللی و فست فود را با منوی انتخابی سرو می کند. تور کیش زمستان 96در اطراف هتل فضای سبز و آلاچیق برای استراحت مسافران تور کیش قرار دارد.

دیگر امکانات هتل گراند :

اینترنت، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، تور کیش دی 96لاندری، چایخانه سنتی، گیم نت

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش